Vokiečių gamintojas TechniSat suteikia iki 5 metų garantiją HD-Vision aukštos kokybės televizoriams
* konkrečias garantijos sąlygas skaitykite garantiniame talone , pridėtame kartu su televizoriumi. Jei jos skiriasi nuo čia aprašytų, galioja aprašytos garantiniame talone.
* reikalaukite pardavėjo teisingo užpildymo ir visų garantiniame talone aprašytų sąlygų išpildymo
* po 2 metų periodo papildoma 3 metų garantija detalėms netaikoma LCD ekranui ir infraraudonųjų spindulių nuotolinio valdymo pultui.
*garantijos sąlygos gali būti kitokios , jei suteikiama speciali kaina ar kitoks spec. pasiūlymas. Tokiu atveju Jums gali būti pasiūlyta įsigyti papildomą garantijos pratęsimą. Papildomas garantijos pratęsimas netaikomas LCD ekranui ir infraraudonųjų spindulių nuotolinio valdymo pultui.
Aukštos kokybės HD-Vision televizoriaus LCD ekranas atitinka aukščiausius standartus ir yra testuotas bei klasifikuotas vaizdo taškų klaidų atžvilgiu atitinkamai ISO 13406-2 standartui. Nepaisant didžiausios priežiūros gamybos metu, atskirų vaizdo taškų klaidų tikimybė negali būti išvengiama dėl su gamyba susijusių priežasčių. Taigi pagal ISO normas vaizdo taškų klaidos, ne didesnės nei pagal ISO klaisifikaciją negali būti laikoma įrangos defektu garantijos atžvilgiu.
Visi HD-Vision televizorių LCD ekranai 100% neturi nei vieno blogo taško !
Yra rinkoje ir kitų rimtų gamintojų, kurie taipogi garantuoja, kad jų televizoriai 100% neturi nei vieno blogo taško. Tačiau yra laikomąsi nuostatos, kad blogų taškų atsiradimas nėra laikomas televizoriaus defektu, išskyrus atskirus atvejus, kai jų atsiranda pakankamai daug ir jie yra išsidėstę mažame ekrano plote, t.y. arti vienas kito. Tai reiškia, kad atsiradus blogiems taškams pirkėjas negali pretenduoti į garantinį televizoriaus ekrano pakeitimą.
Tuo tarpu nepaisant šios ISO nuostatos TechniSat keičia ekraną dviejų metų laikotarpyje, jeigu jame atsirado nors vienas blogas taškelis! Ar rasite pirkti kitokį LCD televizorių su tokiomis aptarnavimo sąlygomis? Tiesiog paklauskite pardavėjo: - ar bus pakeistas LCD ekranas, jei jame atsiras blogas taškas garantijos periodu?
Įvertinkite kokia maža tokio defekto atsiradimo tikimybė HD-Vision, jei gamintojas TechniSat sutinka pakeisti ekraną, nors ir neprivalo to daryti. Juk tai viena brangiausių televizoriaus detalių, kurią gamintojas tiesiog nurašys. Vadinasi šis defektas HD-Vision televizoriuje įvyksta ypač retai, nes kitaip gamintojas dirbtų nuostolingai. Tai pasiekiama ypatingai krupščiai ir atsakingai gaminant ekranus ir juos atrenkant HD-Vision televizoriams.
Pastaba: TechniSat dėl blogo taško atsiradimo ekrane nekeičia viso HD-Vision televizoriaus, jie keičia Jūsų televizoriaus LCD ekraną.
Sugrįžti į TechniSat prekių katalogą
Sugrįžti į TechniSat HD-Vision katalogą |