2007 01 10
Galite bet kurią prekę ar komplektą užsisakyti elektroniniu paštu arba telefonu.
- Kurjeris pristatys Jums tiesiai į rankas Jūsų pageidaujamu adresu.
- Jums nereikės vykti iš namų , gaišti laiko.
- Neturėsite su kelione pas mus susijusių išlaidų.
Kaip vyksta užsakymas?
Elektroniniu paštu:
Parašykite elektroninę žinutę adresu Lietuva@Erksa.LT nurodydami Jus dominačią prekę ar prekes. Mes Jums atsiųsime užsakymo blanką, kur bus įrašyta Jus dominanti prekė su kaina. Jums tereikia įrašyti savo adresą prekių pristatymui bei savo duomenis Jūsų apmokėjimo greitesniam identifikavimui. Atsiųskite šį blanką atgal, įrašę minėtus duomenis.
Sulaukite užsakymo patvirtinimo iš mūsų sandėlio prieš apmokėdami sąskaitą pagal užsakymo blanką.
Apmokėjimui rasite mūsų banko duomenis užsakymo blanke. Pateikite juos banko darbuotojui apmokėdami.
Patogiausia apmokėti internetinio banko paslauga.
Telefonu:
Paskambinkite mobiliuoju telefonu 8 6 999 8090 arba 8 45 465 791 ir suderinkite informaciją apie Jus dominačią prekę ar prekes. Mes Jums atsiųsime SMS žinutę į Jūsų mobilųjį telefoną sus mūsų sąsakaitos numeriu banke bei tikslia apmokėjimo suma. Išsaugokite šią žinute iki kol negausite prekių. Jei neturite mobiliojo telefono ar nesinaudojate SMS paslaugomis, pardavimo užsakius telefonu nevykdysime. Nesakome sąsakaitos numerio telefonu, kadangi įmanoma yra klaida užsirašant ir negalėsime paskui surasti šios klaidos kaltininko.
Paprašykte užsakymo patvirtinimo iš mūsų sandėlio telefonu iš karto prieš apmokėdami sąskaitą pagal užsakymo blanką. Atskirais atvejai gali būti kad mes perskambinsime ar paprašysime dar kartą paskabinti dėl pasitikslinimo su mūsų sandėliu.
Apmokėjimui rasite mūsų banko duomenis SMS žinutėje. Pateikite juos banko darbuotojui apmokėdami.
Patogiausia apmokėti internetinio banko paslauga. Dažniausiai pasitaikantys klausimai:
KLAUSIMAS : Ar galiu tokiu būdu užsakytą prekę pasiimti Jūsų biure/parduotuvėje/filiale pats/pati , bei paprašyti kad tai padarytų mano draugai?
ATSAKYMAS : Ne. Tokiu atveju prašome eiti į parduotuvę ar filialą ir ten įsigyti norimą prekę mūsų mažmeninės prekybos vietoje.
KLAUSIMAS : Kodėl man reikia sulaukti užsakymo patvirtinimo?
ATSAKYMAS : Priežastys dvi:
1. Visų pirma prekės Jums nėra užrezervuojamos išsiunčiant užsakymo blanką. Paprasčiausiai per tą laiką jos galėjo pasibaigti.
2. Antra, sandėlys pasitikslina prekių dydį ir svorį ir gali patikslinti pristatymo kainą , kuri priklauso nuo dydžio ir svorio. Taipogi kol užsakymas nepatvirtintas, viso kainos bei nuolaidos gali keistis priklausomai nuo tą dieną galiojančių vidinių tarifų. Patvirtinus užsakymą lieka galioti Jums iš anksto nurodytos kaina.
KLAUSIMAS : Ar galima suderinti greitesnę procedūrą , kad nereikėtų laukti užsakymo patvirtinimo?
ATSAKYMAS : Taip. Tačiau būtinai paprašykite el.pašto žinutėje iš karto patvirtinti užsakymą. Tada papildomai tikslinamas svoris iš anksto ir esamas sandėlyje prekių kiekis, be to vykdomas išankstisnis prekių rezervavimas Jums.
KLAUSIMAS : Ar saugus minėtas apmokėjimo būdas? Kaip aš galiu būti įsitikinęs , kad tikrai gausiu minėtą prekę?
ATSAKYMAS : Tai visiškai saugu. Mes atsakome už pristatymą Jums. Jūs galite pasitkrinti įmonių registre apie mūsų įmonę, be to virš 20 metų mūsų rimto darbo šioje specializuotoje srityje praktika taipogi yra stiprus mūsų klientų pasikėjimo mumis motyvas.
KLAUSIMAS : Ar galite atsiųsti prekę paštu?
ATSAKYMAS : Ne. Mes neprisiimsime atsakomybės dėl valstybinio pašto darbo, kaip ir nevyksime į pašto biurą prekių išsiuntimui.
KLAUSIMAS : Ar galiu naudoti savo pasirinktą kurjerinę tarnybą ir apmokėti jiems patys?
ATSAKYMAS : Taip. Aišku šiuo atveju atsakomybė už prekes pilnai pereina Jums tuo momentu, kai jas atiduosime kurjeriui. Prekių paėmimą taipogi privalėsite susiderinti patys.
KLAUSIMAS : Ar galėsiu prekę grąžinti, jei gavus ji man nepatiks?
ATSAKYMAS : Taip. Jeigu prekė Jūsų netenkins, galėsite ją grąžinti ir sumokėti pinigai Jums bus grąžinti.
KLAUSIMAS : Ar prekę grąžinant, Erksa grąžins pinigus, sumokėtus už pristatymą?
ATSAKYMAS : Ne. Pristatymo išlaidos nebus grąžinamos.
KLAUSIMAS : Ar prekę grąžinant, Erksa sumokės grąžinimo kaštus?
ATSAKYMAS : Ne. Grąžinimo, kaip ir pristatymo išlaidos yra Jūsų. Galų gale stenkitės pasirinkti maksimaliai prekę Jums reikalingą ir tinkamą. Mes neuždirbame iš pristatymo, nesame kurjerinė tarnyba ir tai ne mūsų verslas.
KLAUSIMAS : Ar galiu prekę grąžinti į parduotuvę/filialą/biurą kitu būdu nei gavau?
ATSAKYMAS : Ne. Galite grąžinti tiktai tuo pačiu adresu ir tiesiai į sandėlį ,t.y. ten , kur pirkote ir tokiu pat būdu, kaip gavote. Turite grąžinti prekę kurjeriu ir teks sumokėti grąžinimo išlaidas kurjeriui grynais, nebent turite kitokį būdą su kokia nors kurjerine tarnyba.
KLAUSIMAS : Ar galiu grąžinti prekę paštu?
ATSAKYMAS : Ne. Mūsų sandėlio darbuotojai nevyks į paštą pasiimti prekės. Ji turi būti pristatyta tiesiai mums į rankas/iki durų.
KLAUSIMAS : Ar galiu įsigytis prekę išsimokėtinai užsakęs el.paštu ar telefonu ?
ATSAKYMAS : Ne. Įsigyjant prekę išsimokėtinai yra būtina pačiam (-iai) atvykti į vieną iš mūsų prekybos salonų , kadangi reikalingas Jūsų originalus parašas ir mes privalome įsitikinti , kad būtent nurodytas asmuo perkate prekę ir pasirašo išsimokėjimo sutartį.
KLAUSIMAS : Ar suteiksite konsultacijas dėl tam tikros įrangos/prekės naudojimo, kuri gali iškilti?
ATSAKYMAS : Taip. Galite klausti bet kokios Jus dominančios informacijos dėl naudojimo , montavimo ar instaliavimo minėtos prekės.
KLAUSIMAS : Ar gali tokiu būdu užsisakyti įmonė?
ATSAKYMAS : Taip. Greitesniam dokumentų išrašymui praneškite tai iš karto , kad įdėtume su prekėmis PVM sąsakaitą - faktūrą.
KLAUSIMAS : Ar Jūs (t.y. ERKSA) esate PVM mokėtojai?
ATSAKYMAS : Taip. |